Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

dilluns, 21 de desembre del 2009

24h Marató de TV3 i 5.000m en pista (19/12/2009)

Aquest cap de setmana es van celebrar les 24h de Corredors.CAT per la Marató de TV3, a les Pistes de Can Dragó, i vaig estar per allí de voluntari, on vaig aprofitar per participar també als 5.000m.

La cursa fou al dissabte a les 13h, i volia fer-la com a sessió de qualitat de la setmana, i a l'hora de test sense arribar al màxim: volia veure si podia baixar de 20' sense exprimir-me del tot.

El tema, però, no va començar gaire bé ja que vaig arribar molt tard, tant que mentre jo estava canviant-me a una punta de les pistes, a l'altra ja estaven preparant la sortida i donant les explicacions. Així que el meu escalfament fou la diagonal de les pistes tot posant-me el "fore", i poc més.

La cursa en sí em va agradar força, tot i la monotonia de donar 12 voltes i picu. Vaig posar-me darrere un grup que anava a fer els sub20, a certa distància, i na fent. A estones veia que les voltes sortien més ràpid del que tocava, i afluxiava ..., per més tard ..., trobar-me al revés, que anava més lent del que volia.




Al final, el temps oficial fou de 20'01", i el meu (ja que no hi havia estora de chip a la sortida), de 19'59".  Content del resultat, tot i que vaig haver de forçar més del que em pensava. Tot i això, a l'última volta encara vaig poder apretar un xic, passant dels 1'37" de mitja de les altres voltes, als 1'30".

Em va agradar molt l'ambient de la gent animant, sobretot els correcats de l'arribada, que volta a volta anaven donant energia, i també vam estar de sort del bon sol que feia, tot i el fred rigurós que volia imposar-se.

Això sí, aquest fred dels nassos ens va passar factura a la tarda, i sobretot a la nit, passades les 12h, on entre el vent i la temperatura, allà quiets en els avituallaments per les 24h, ens van quedar els peus glaçats. Però amb el cor calent d'animar als herois que es van passar 86.400 segons donant voltes a les pistes: enhorabona!

Salut!