Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

dimecres, 5 d’agost del 2009

S8 - La setmana del debut

Quina mandra! I quin sentit té això de publicar els entrenaments en tant de detall?

En fi, ho faré. Tan sols per completar el conjunt de les meves primeres 8 setmanes en el món del triatló, amb l'objectiu posat en el debut al Triatló Sprint de la Vila (Bcn).

La setmana del 20 al 26 de juliol tocava disminuir el volum i la intensitat a fi d'arribar el més fresc i preparat possible al dia "D". Cosa que m'anava molt bé, ja que em coincidia amb què marxava tota la setmana a la Costa Brava i no ho tindria tan fàcil per organitzar els entrenaments.

Així que vaig fer tan sols quatre sessions: 2 d'aigua (una d'elles al mar), una tiradeta de BTT per carretera i un fartlek per camins (molt divertit!). I el divendres vaig posar ja punt i final als entrenaments.

En resum, doncs, la setmana va sortir així:


I així poso punt i final als posts setmanals sobre entrenaments (que aborrits que són ... d'escriure i de llegir!). Prefereixo publicar posts sobre entrenaments que abarquin més setmanes (potser mensualment) i que incloguin quelcom d'anàlisi que pugui servir d'utilitat.

Al mateix temps, també podria ser útil publicar els plans d'entrenament que segueixo o seguiré, per si a algú li pot servir, i al mateix temps, per aprendre de les vostres experiències i punts de vista. Sigui com sigui, sóc un novell en el triatló i tinc moltes ganes d'aprendre'n.

Salut!