Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

diumenge, 19 de juliol del 2009

S7 - Regulant esforços

Avui m'he agafat "festa" !

Em sembla que he apretat un xic més del compte en els ritmes d'entrenament i no ho estic païnt com toca, vaja, que tinc un principi d' "empatx".

Ja ho vaig notar el divendres a la piscina, on no em sentia tan fi i les sèries de velocitat em van sortir més lentes i se'm van fer més dures ... El cos m'estava avisant que no assimiliava bé aquest ritme d'entrenaments ... I l'endemà al matí, a l'anar a còrrer em sentia força pesat i poc àgil, i tot i que vaig fer velocitat suau, el cos no em responia com d'altres vegades.

Mirant el report d'entrenaments, duia 7 dies seguits entrenant, tots ells amb component de velocitat (alguns dies més que d'altres), i un total de 8h a la motxilla.


Probablement fa massa poc que entreno triatló com per seguir aquest ritme correctament, i més encara després d'una llarga època de poca activitat. És un dels encants de l'esport, que t'ajuda a conèixer el teu cos i també a un mateix.

Demà, més :-)

Salut!