Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

dilluns, 13 de juliol del 2009

S6 - Sant Tornem-hi

Mica en mica, els entrenaments tornen a la normalitat, i vaig recuperant la forma perduda durant aquestes dues setmanes de parèntesi.

El tituar de la setmana seria l'"Aigua", ja que he fet tres sessions, dues d'elles llarguetes, i l'altre al mar (ho deixo pel final). Segueixo incloent parts de velocitat (series de 100m), tal i com vaig iniciar-m'hi la setmana passada, i estic content perquè els temps van baixant i mica en mica, en puc anar fent més. També he fet un test suau de 750m (sense arribar al màxim) en l'entrenament de diumenge, i em van sortir 17' pelats: estic content!

La bici comença a ser l'assignatura pendent, ja que després de 2 setmanes sense tocar-la, aquesta he fet tan sols 50' de bici estàtica intensa, doblant la sessió d'aigua de diumenge.

I el còrrer va esdevenint aquell gran desaprofitat, ja que és la disciplina on podria rendir més a curt termini, però no m'hi dedico prou per treure-li suc i recuperar l'estat de forma passat. Ho noto molt en les sessions de velocitat, on estic a anys llum d'aquells bons temps.

La sessió al mar es mereixeria un post a part. Fou una trobada de correcats al litoral barceloní, on vam fer un entrenament molt digne, d'aigua i de còrrer. Vam ser una bona colleta (uns vuit) i es va crear un ambient d'equip molt agradable.

L'experiència de nedar al mar va valer molt la pena, per patir les primeres novatades dels que estem acostumants a la "puresa" de la piscina: desorientació, mareig, ensurts del fons marí (roques), coissors, nedar en grup, l'efecte de les ulleres sota l'aigua (distàncies), ...

I la vivència continua al sortir de l'aigua, tot balancejant-te encara de les onades del mar, i fer una transició "xino-xano" per començar a còrrer. Les sensacions de còrrer van ser bones (humitat a part) i vam acabar amb un senyor "atxassu" d'sprint final.

Això sí, la suma de tot plegat em va deixar força baldat durant el dia següent, de tot el cos en general, i de les cames i caderes en particular. I és que els anys passen per tothom :-)

Salut!