Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

dimecres, 7 d’octubre del 2009

10k de Cornellà (04/10/2009)

Vaig trobar aquesta cursa per casualitat, quan buscava algun 10k previ al de Sabadell per fer-hi un mini-test. I la veritat és que genial, començant pel preu (1€) i acabant per la bona organització i l'ambientàs.

L'enfoc per aquest test era anar a un ritme alt (no pas al màxim) durant 9km i a l'últim km apretar per comprovar si realment em quedaven cartutxos. D'aquesta manera, tenir una referència de temps per fer en els 10k del CNS, que és pel que m'estic preparant.

En fi, traduït a números, la idea era fer la cursa a 4'20", i l'últim km a 4', i el que em va sortir fou a 4'25" i l'últim km a 4'02". Per una banda, vaig anar més lent del que esperava durant els 9km, i part del motiu està en les pujades llargues i fortetes durant 1,5km, i les baixades tan vertiginoses que no et permeten recuperar el temps perdut (a no ser que et matxaquis de debó i t'arrisquis a lesionar-te). Per l'altra, content que a l'últim km encara em quedessin energies per incrementar força el ritme. El temps total net fou de 44'18", amb 160m extres segons el fore.

L'arribada a les pistes d'atletisme fou molt maca, un gran encert de l'organització, i un plaer pel corredor poder acabar amb aquest ambient que tant motiva. En fi, una gran matinal, molt ben muntada i pel preu simbòlic de 1€, on he pogut conèixer i retrobar-me amb més correcats i disfrutar pels carrers de Cornellà.

Salut!