Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

dissabte, 12 de setembre del 2009

Cursa de Castellar del Vallès (12/09/2009)

Un any més he tornat a passar per la cursa de Castellar del Vallès, un dels actes dins la seva Festa Major. És una cursa que li tinc un apreci especial, al ser de les primeres on em vaig iniciar, i per l'ambient que s'hi viu.

L'organitza el Club Atlètic Castellar, i tot i ser de franc, està força ben organitzada. No us hi espereu control per xip, ni guarda-roba, ni tot aquest "merchandising" que omple últimament aquest món. Això sí, allò essencial per muntar una cursa, li trobareu. I sobretot, l'empenta del club i de voluntaris del poble per ajudar a que tot surti rodó. A més, tenen molt bon gust amb el disseny de la samarreta, un alicient més per anar-hi a treure el cap.

Avui he pogut conèixer més Correcats, durant els moments previs a la cursa, i hem pogut passar l'estona mentre esperàvem l'inici (kjb, merce, ellerun i en buzz). També he coincidit amb en xavi70 de l'eskmot, que feia temps que no ens veiem. I amb en Jordi, del taekwondo, també retrobada després de força temps, i molt animat per això del running (a veure si t'hi enganxes!).

Aquesta cursa la faig servir de termòmetre, per mesuar com estic de forma respecte altres anys, sobretot en curta distància. I aquest any, veig que estic millor que cap altre en aquestes altures de temporada.

La cursa tenia uns 500m més que l'any passat (5.840m), els tobogans de sempre (és dureta, dureta), i m'ha sortit un ritme de 4'11", amb la gran sorpresa de poder fer un doble canvi de ritme al final, apretant de valent (encara em quedava algun cartutx).

A poc per acabar la cursa ha començat a ploure suaument i sense parar, i després d'estirar un xic, i petar la xerrada sota la pluja, cap a casa falta gent.

Salut!