Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

dissabte, 27 de juny del 2009

S3 - Ben especial

Aquesta setmana tocava fer ènfasi al còrrer, i ja t'ho ben juro que vaig còrrer el divendres passat quan em van dir que la meva dona s'havia de quedar a l'hospital, quan tan sols havia anat a recollir uns anàlisis.

En fi, que fins llavors vaig seguir els entrenaments planificats.

D'aigua en vaig fer una sola sessió, seguint augmentant el temps i la distància progressivament, i començant a entrenar ínfimament la velocitat.

De bici, també una sola sessió (on vaig doblar amb còrrer), i cada vegada més còmode i augmentant progressivament la velocitat mitja de creuer amb la BTT. Entreno per asfalt, en un polígon tancat, i vaig donant voltes de 1.9kms, amb un tram de pujada i un altre de baixada: és aburridot, però dóna molt de joc.

Amb el còrrer, van ser 2 sessions de velocitat, i la de còrrer a ritme normal després d'haver fet la bici. Al fer els exercicis de velocitat vaig comprovar fins a quin punt l'havia perdut i em vaig mentalitzar que cal posar-hi l'accent aquí, ja que és una disciplina que, ben entrenat, em pot donar un bon cop de mà.

I per fi, em vaig estrenar amb una sessió de gimnàs (flexibilitat i abdominals). Qui pogués tornar a aquells tems del taekwondo on tot això era "pa sucat amb oli", i ara ..., no em puc ni moure ... Bé, mica en mica.

Aquest ha estat el resum de la setmana:

I la següent, que tocava setmana de recuperació ..., sí que he descansat del tri ... sí, però no pas de son ni físicament: i per molts anys puguin haver-hi setmanes tan felices!

Salut!