Actualment

Marató de Barcelona 2010 al sac! Ara, reduïm marxa ..., i tornem a l'aigua!.

dilluns, 15 de juny del 2009

S2 - Una setmana complerta

Ja començo a creure-m'ho que estic entrenant realment per triatló, que no és una moda passatgera de 4 dies. Em sento molt motivat i amb moltes ganes de seguir entrenant, matinant com feia temps que no feia.

Aquesta setmana ha estat força extensa per ser la segona, i han sortit gairebé el doble d'hores que la setmana passada. Uns entrenaments tan exigents cal incrementar-los progressivament i escoltant el cos com en respón, a fi de no caure en sobre-entrenament, o fins i tot lesionar-se.

No obstant, tot i haver sortit 7h, no han estat inteses i m'he sentit força còmode i recuperat. Excepte al còrrer el dissabte, que em vaig ressentir de l'entrenament de peus a l'aigua, i estava molt pesat i cansat.

I aquests són els entrenaments que han sortit:

Dedicada aquesta setmana a la bici, a la següent toca posar l'accent al còrrer.

Salut!